dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

שיקום נזקי מים

בית לא צריך להיות רטוב. נזקי מים בבית הם צרה גדולה מאוד והסיבה להגשתם של המון תביעות ביטוח. לפעמים גם הפיצוי לא עוזר במיוחד אם גם אחרי שיקום נזקי מים, נותרתם עם שטיחים או חפצים שנרטבו וניזוקו. לפעמים מדובר בפריטים סנטימנטליים שאיש לא יחזיר לכם את הערך שלהם באמת.

נזקי מים עלולים לקרות בכל בית או דירה. רוב הבתים במדינת ישראל הם בתים ישנים, לכן סביר להניח כי השימוש בצינורות בתהליך הבנייה היה של צינורות נחושת או ברזל כפי היו אז (היום יש צינורות אינסטלציה מפלסטיק עמיד). צינורות ברזל אלה מעלים קורוזיה או חלודה עם השנים וזה עלול לגרום להם נזק. כאשר הם יינזקו, הבית שלכם יינזק, אתם עלולים לסבול מבעיית רטיבות רחבה שתגיע לכל מקומות הבית: רטיבות ברצפה, רטיבות בקירות, רטיבות מעל הפנלים ועוד. זה מחייב הזמנת חברה שמבצעת את שיקום נזקי המים.

אנחנו מבצעים שיקום נזקי מים

זה יכול להיות המרתף בבניין שפתאום מוצף ע"י מים, אלה יכולים להיות קירות רטובים שנרטבו כתוצאה מפיצוץ של צינור ליד המרתף והם עולים למעלה דרך המערכת הקפילארית (מערכת צינורות מים של הבניין) ומשאירים נזק על הקירות.

זה יכול להיות פיצוץ של צנרת באמבטיה של אחד הדיירים והמים האלה מחלחלים לתקרה של השכנים ומהם הלאה.

רצפה רטובה למשל היא תוצאה של פיצוץ או סדק בצינורות שמתחתיה שהם צינורות מי הביוב ומי הדלוחין.

מי גשמים עלולים לחלחל דרך מרזב סתום להציף את הגג שיש בו סדקים או איזה שבר קטן ולא צריך יותר מזה כדי להגיע עם מים למעטפת של הבניין וממנה לקירות של הדיירים.

שיקום הנזקים הוא חובה! במקרה של רטיבות כלשהי בכל מקום בבית, יש להזמין חברה שיש לה ציוד ייעודי שמבצעת שיקום נזקי מים הכי מהר והכי איכותי.

זהירות! מי גשמים

נזקי מים שדורשים שיקום

גשם הוא דבר מבורך אבל מה קורה כאשר הוא חודר דרך  מעטפת הקירות החיצוניים של הבניין באמצעות הצינורות והמערכת הקפילרית של הבניין, וכך נוצרת רטיבות קפילארית.

אחד הסימנים לכך זה גושי מלח על הקירות, וזה קורה כי אחרי שהמים מתאדים נותר המלח והוא סופח עוד לחות ואין לזה סוף.

חלחול של מי גשמים עלול לקרות גם בגלל טיח לא איכותי שאיננו עמיד בפני מים שהקירות טוייחו בו. מי גשמים גם עלולים לחדור דרך הרווח שנוצר מסביב לבניין עם התפוררות של טיח, ולהגיע משם למרתף הבית או למקלט ועוד.

מי גשמים יכולים גם לחדור  דרך המעטפת החיצונית של הקירות, התקרה או הגג ולפגוע בדיוק ורכוש. יש לטפל במקרה כמה ישותצר מהר ולשקם את הנזקים.

שיקום נזקי המים באמבטיה

התופעה של עיבוי נזקי מים אופיינית לחדרי אמבטיה בהם יש שימוש נרחב במים חמים אשר מותירים אדים על הקירות שמשמעם רטיבות. אם לא טורחים לאוורר את חדרי האמבטיה או את המטבחים, גם בהם יש עיבוי של מים, המים הללו מחלחלים אל הקירות ונספגים בהם. לכן חשוב מאוד שבכל מקום לח בבית, יהיה פתח אוורור או אמצעי אוורור כדי למנוע נזקי מים בקירות ולאחר מכן יש צורך להזמין חברה שמבצעת שיקום נזקי מים באמבטיה או במטבח.

רצפה רטובה

אחת התופעות הידועות של נזקי מים, היא הצפה מתחת לרצפה. זה עלול לקרות משום שמתחת לרצפה יש צינורות מים ואם קורה משהו לאחד מהם, המים עולים למעלה ואז מגלים כי הרובה רטובה ומשם מחלחלים מים.

במצב כזה יש להזמין חברה של ייבוש מבנים שמבצעת שיקום נזקים של מים באמצעים, שיטה וציוד מיוחד.מה הם סוגי נזקי מים?מה תהליך שיקום נזקי מים?כמה זמן לוקח שיקום נזקי המים?יש לי נזקי מים בבית, מה עליי לעשות?

שיקום נזקי מים עם מכשור מתקדם וטכנולוגי בחברת דריי וואן! השאירו פרטים כאן
Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?