dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

מקצוענים מבצעים שיקום נזקי מים בקלות ובמהירות

שיקום נזקי מיםכאשר אנחנו מדברים על שיקום של נזקי מים, אנחנו לא מתכוונים לשיקום שדרות ירושלים ביפו בגשם האחרון, אנחנו מתכוונים לכך שכל בניין וכל בית, חשופים למה שנקרא הצפת מים וזקוקים לאחר מכן לשיקום הנזקים.

שיקום נזקי מים מבצעת חברה שזו המקצועיות שלה, ושיש לה את כל הציוד שהיא נזקקת לו כדי לייבש מבנה ולבצע את התהליך. זה יכול להיות מרתף מוצף מים בבניין וזה יכול להיות, קירות רטובים כתוצאה מעלייה של מים דרך המערכת הקפילאריתשל הבניין, זה יכול להיות קירות אמבטיה רטובים לגמרי וספוגי לחות כתוצאה מפיצוץ בצנרת וחוסר איטום וזה יכול להיות רצפה רטובה כתוצאה מפיצוץ של צינור מתחתיה. בכל מקרה כזה שיש מים מיותרים בבית, צריך לבצע שיקום של הנזקים ולהחזיר את המצב לקדמותו.

זהירות מי גשמים!

גשם הוא דבר מבורך אבל מה קורה כאשר הוא חודר דרך מעטפת הקירות החיצוניים של הבניין באמצעות הצינורות והמערכת הקפילרית של הבניין, וכך נוצרת רטיבות קפילארית.אחד הסימנים לכך זה גושי מלח על הקירות, וזה קורה כי אחרי שהמים מתאדים נותר המלח והוא סופח עוד לחות ואין לזה סוף.חלחול של מי גשמים עלול לקרות גם בגלל טיח לא איכותי שאיננו עמיד בפני מים שהקירות טוייחו בו. מי גשמים גם עלולים לחדור דרך הרווח שנוצר מסביב לבניין עם התפוררות של טיח, ולהגיע משם למרתף הבית או למקלט ועוד. מי גשמים יכולים גם לחדור דרך המעטפת החיצונית של הקירות, התקרה או הגג.

התופעה של עיבוי נזקי מים אופיינית לחדרי אמבטיה בהם יש שימוש נרחב במים חמים אשר מותירים אדים על הקירות שמשמעם רטיבות. אם לא טורחים לאוורר את חדרי האמבטיה או את המטבחים, גם בהם יש עיבוי של מים, המים הללו מחלחלים אל הקירות ונספגים בהם. לכן חשוב מאוד שבכל מקום לח בבית, יהיה פתח אוורור או אמצעי אוורור כדי למנוע נזקי מים בקירות ולאחר מכן יש צורך להזמין חברה שמבצעת שיקום באמבטיה או במטבח.

המרזב נשבר

תפקידו של המרזב בכל בניין הוא להכיל את מי הגשמים ולהוריד אותם למטה את הקרקע של הבניין. יש תופעה ידועה שלעיתים המרזב הזה נסתם בגלל נוכחות של יונים. הן עלולות לקנן בתוך המרזב או שיש שם הצטברות של לשלשת, ולכן כאשר הוא סתום, המים לא מחלחלים דרך המרזב למטה אלא מציפים את הגג ומוצאים את הדרך לחלחל דרך המעטפת החיצונית של הבניין וכמובן דרך הקירות של כל דירה ולכן אתם תראו אגלי זיעה ורטיבות על הקירות. אם יש מצב כזה תצטרכו לאתר חברה שמתמחה במתן פתרון לבעיה ולהזמין אותה לייבש את קירות הדירה שלכם. לא רק מרזב שבור עלול לגרום לנזקי מים, אלא גם גג שיש בו סדקים ואשר בחורף כאשר יורד גשם, מחלחלים המים הללו דרך הסדקים לתקרה של הדירה מתחתם ומשם לכל הדירות בבניין.

רצפה רטובה

אחת התופעות הידועות של נזקי מים, היא הצפה מתחת לרצפה. זה עלול לקרות משום שמתחת לרצפה יש צינורות מים ואם קורה משהו לאחד מהם, המים עולים למעלה ואז מגלים כי הרובה רטובה ומשם מחלחלים מים.

במצב כזה יש להזמין את חברת דריי וואן שמתמחה בתחום של ייבוש תת רצפתי ומבצעת שיקום נזקי מים באמצעים, שיטה וציוד מיוחד.

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?