dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

שיקום נזקי מים- הרטיבות משחיתה הכול

שיקום נזקי מיםנזקי מים הם מהנזקים הנפוצים ביותר בתביעות מול ביטוחי דירות. שיקום נזקי מים הוא מחויב המציאות משום שאי אפשר להתגורר בדירה שהתפוצץ בה צינור בקיר, או כאשר יש נזילה מהשכן ועוד.נזקי מים יכולים לקרות בדירה בגלל בעיה בה, או בגלל בעיה בצנרת של השכן או בגלל שהמעטפת של הבניין כולו הפכה לחדירה וחשופה למי גשמים.

איך מגיעה הרטיבות לקירות 

יש כמה דרכים בהם יכולים להגיע המים לקירות הבניין או הבית. ראשית אם למשל מעטפת הטיח של היסודות למטה בבניין התפוררה או התרחקה מהקירות ונוצר רווח, מי תהום או מי גשמים עלולים לחלחל לשם ובהמשך, דרך הצינורות של הבניין להגיע למעטפת החיצונית של הבניין וממנה לדירות.

זה לא במקרה שבבניינים רבים נוהגים להקפיד על זיפות הגג מדי שנה. חורף קר מאו או גשום עלול לגרום להצפה על הגג, ואם במקרה הגג ניזוק מסיבה כלשהי ויש בו נקבוביות או סדקים, המים עלולים לחלחל מהם למטה אל הדירות, התקרות והמעטפת של הבניין.

שיקום נזקי מים בעזרת איטום אנכי לקירות

מי תהום מכילים מלח, כאשר אין איטום אנכי בקירות הבניין או ביסודות יש מצב גדול שיקרה נזקי מים לבניין. מים עלולים לזרום למעלה דרך מערכת הצינורות של הבניין ולהיספג בקירות. מכיוון שלמלח יש תכונה לספוג לחות, ככל שיש יותר מים, כך יש יותר מלח. כאשר המים מתאדים נשאר המלח והוא סופח אליו עוד ועוד לחות וכך בעצם נוצרת הרטיבות על הקירות.

הקבלן שכח לטייח את היסודות! לא מעט תביעות מוגשות לבית המשפט בגין רשלנות בבנייה. חלק מהתביעות גם מתייחסות לנושא של יסודות לא מטויחים בבניין. האמת היא שקשה מאוד לדעת את זה, ומגלים את זה רק כאשר יש כבר רטיבות בבניין. זו יכולה להיות סיבה לרטיבות בבית. היסודות טויחו באופן חובבני, במשך הזמן הטיח התפורר לגמרי והיסודות הפכו לחשופים למי תהום, מי גשמים ועוד. תוסיפו לזה את הרווחים שנוצרים לפעמים מסביב לבניין והנה לכם בניין בתוך בריכת שחייה. חוסר איטום יסודות של בניין או התפוררות האיטום, מחייבים דחוף ייבוש מבנים ותהליך של שיקום נזקי מים. אלו חלק מהסיבות שבגינן יש לקרוא לשמאי נזקי מים שיידע להעריך את חומרת הנזק.

איך תגלו אם הבית שלכם רטוב?

יש כמה סימנים שכאשר הם מופיעים, הם מעידים על קיומה של רטיבות בבית ולעיתים גם בבניין כולו.

  • בליטות וגבשושיות של מלח, שהגיע אל הקיר עם מים שכבר התאדו. המלח הזה סופח עוד ועוד מים והקיר עלול להינזק ברמה שדורשת תהליך ייבוש מבנים ושיקום נזקי מים.
  • על הרצפה וגם על התקרות תוכלו לראות כתמים של רטיבות. בקיץ הם יותר דהויים אבל בחורף הם בולטים מאוד.
  • כאשר יש קילוף של צבע או טיח מהקירות, זה בהחלט מעיד על קיומה של רטיבות בקיר.
  • ריח לא נעים, ריח של טחב, עלול להעיד על רטיבות בבית.
  • כתמים שחורים הם כתמי עובש בקירות או פטריות שמתהוות על הקירות בגלל רטיבות, והם עדות חותכת לכך.
  • חוסר יכולת לקרר או לחמם את הקיץ בעונות המתאימות, מעיד על כך שהבית שלכם במצב של רטיבות וזה דורש שיקום נזקי מים.
  • מים במעלית, עלולים בהחלט להעיד על קיומה של רטיבות בבניין.
  • מים במרתף הבניין אלה בדיוק מי התהום שמצאו את עצמם ראשית מחלחלים אל המרתף וממנו הם יזרמו בנחת דרך הצינורות אל כל חלקי הבניין והקירות.

חברת דריי וואן ייבוש מבנים מבצעת בדיקות רטיבות בבניינים ובבתים אני מציעים לכם שירות מקצועי של ייבוש תת רצפתי, ייבוש מבנים, שיקום נזקי מים, ומגוון אופציות נוספות לשירותכם- פנו אלינו עוד היום!

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?