dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

רטיבות מעל הפנלים

חברת ייבוש מבנים יודעת שאם יש רטיבות מעל הפנלים זה יכול להגיע מכמה מקורות. אם למשל האיטום של הבניין כבר לא כל כך חסין והוא התפורר בכמה מקומות, או עם יש פיצוץ בצנרת המים או הביוב של הדירה המים נספגים בחול או בסומסום (חצץ) הקיר סופג את המים שבמצע מתחת לריצוף וקח נוצר רטיבות מעל הפנלים, לרטיבות זו קוראים בשפה המקצועית רטיבות קפילארית.

מי גשמים גם יוצרים רטיבות מעל הפנלים

כאשר הבניין רטוב, באחוזים גבוהים, יש רטיבות שחודרת פנימה. ולא רק בדירה אחת, אלא אולי בכל דירות הבניין.המצב הזה מחייב פנייה לחברת ייבוש מבנים שתגיע עם כל הציוד שלה ותבצע ייבוש מבנה.רטיבות מעל פנלים יכולה להגיע גם ממי גשמים אל המעטפת של הבניין וממנה לכל דירה, וכאשר יש מים מתחת לרצפה אתם תוכלו לראות רטיבות שקיימת מעל הפנלים. מה שעלול לגרום למים להגיע לדירות דרך המעטפת, זה טיח זול שהשתמשו בו לקירות החיצוניים של הבניין, והוא התפורר בקלות ויצר פרצה וסדקים למי גשמים שמחלחלים לקירות וגם מתחת לרצפה ואז רואים שיש רטיבות. מי הגשמים יכולים גם לחלחל ולהגיע עד לפנלים, דרך הגג או התקרה וכן דרך סדרים ורווחים בטיח שעוטף את היסודות של הבניין ולכן יש לפנות אל חברה מקצועית כמו DRYONE בשביל טיפול מקצועי ואיכותי עקב בעיה של שיקום נזקי מים.

מה קורה בגג הבניין?

אחד המקומות שיכולים לגרום להצפה בדירות ובכלל זה רטיבות מעל הפנלים, זה כאשר מי גשמים למשל יורדים דרך מרזב שהוא פגום או מנתק בין הצינורות או חורים אז המים חודרים לקירות, לתקרה ולרצפה ויוצרים את הרטיבות. אם יש רטיבות מעל הפנלים, זה סימן שהרצפה למטה רטובה ויש להזמין דחוף חברה לייבוש מבנים, משום שאין שום דרך אחרת לפתור בעיה רצינית כזו, וזה רציני.

עוד גורם שלילי להימצאות הרטיבות יכול להיות אפקט הסוללה שבתיק. זו אפקט אלקרוכימי והוא נוצר מכיוון שקירות לבנים מאופיינים בחומציות קלה והטיח הוא חומר אלקלי חזק, אז הרטיבות עוברת מהטיח אל הקיר, ואז יש רטיבות בקיר . (אפקט הסוללה), ובגלל זה עולה רמת הרטיבות של הקיר עולה. גם דליפות מהצנרת שיש בה סדק או פגם כלשהו עלולים כמובן לגרום למים לחלחל לבניין, מתחת לרצפה ואז יש רטיבות שמגיע אל מעל הפנלים. כאשר מדברים על ייבוש חול, גם חול רטוב שלא יובש מספיק והוא משמש מתחת למרצפות, עלול כמובן לגרום לרטיבות.

רטיבות מעל הפנלים

בוקר אחד ממש שבוע לפני החתונה שהייתה צריכה להתקיים בבית הפרטי בהוד השרון, גילתה עוזרת הבית רטיבות מעל הפנלים. כלומר היא ניקתה שוב ושוב, וכל פעם חשבה שיש עוד רטיבות כי היא לא ניקתה טוב, אבל הבעיה הייתה הרבה יותר חמורה.מדובר היה בפיצוץ בצנרת מתחת לרצפה, וזה קורה שבוע לפני החתונה של הבת בבית הוריה. כיצד אפשר לקבל אורחים בבית עם רצפה רטובה? הבהלה הייתה עצומה בעיקר משום שהוריה של הכלה ידעו שפעם זה גם קרה להם. כי הבית הישן הזה הוא בית שירשו הוריה של הכלה ופעם הוא בכלל היה חלק מכפר שאוחד עם עוד כמה ישובים כפריים להיות הוד השרון של היום. בפעם הקודמת שהם גילו רטיבות זו בסלון, עקרו להם את כל המרצפות, ויש להם חתונה בפתח, מה הם אמורים לעשות?

חיפוש חברה שפותרת רטיבות מעל הפנלים

הוריה של הכלה התחילו לעשות את מה שעושה היום כל מי שיש לו רטיבות בבית וזה- חיפוש חברה שעושה ייבוש מבנים.יש כל מיני חברות לייבוש מבנים, אבל הם היו חייבים למצוא חברה שתוכל לפתור את הבעיה בטווח הזמן שהיה להם, וזה היה שבוע ימים עד שהבית כולו יהפוך לאזור חתונה. הם הגיעו לחברת DRYONE ואיך שהם דיברו אתם הם הבינו שהם לא ממש מעודכנים, אבל שינויים גדולים עברו על שוק ייבוש מבנים מאז שהם הזמינו לפני עשר שנים מישהו שיפתור להם את בעיית רטיבות מעל פנלים וזה היה כרוך בעקירת כל הרצפה ממקומה, ייבוש החול מתחת לרצפה וריצוף מחדש וזה היה סיוט.

DRYONE תזכרו את השם! נציג של חברת DRYONE מיד הרגיע אותם ואמר להם שהיום באמצעים הטכנולוגיים שיש, בטוח שאפשר לפתור את הבעיה תוך שבוע והם שמחו מאוד. הם הסבירו להוריה של הכלה בדיוק איך הם עובדים. רטיבות שנמצאת מעל הפנלים מצביעה על כך שיש פיצוץ בצנרת שמונחת מתחת לרצפה. בדרך כלל כאשר בונים בית, כל הצנרת של הביוב ומי הדלוחין נמצאת מתחת לרצפה. זוהי תוכנית האינסטלציה. לכן, יש מצב שאם מדובר בצינורות ישנים כמו למשל בבית הירושה הנ"ל בהוד השרון, אז מה שקרה הוא שלא סתם הופיעה רטיבות, זה בהחלט מעיד על פיצוץ בצנרת. חברת DRYONE לא עושה שום עקירות רצפה. יש לה ציוד טכנולוגי מתקדם בעזרתו ובעזרת שיטה מיוחדת במינה, הם יכולים לחדור פנימה מתחת לרצפה ולייבש את הרטיבות. הרבה פעמים הם עושים את זה אחרי שמגיע אינסטלטור לתקן את הפיצוץ.

אם אתם הולכים לקנות דירה, יש לשים לב לכל מיני דברים שבעל הדירה לא יספר לכם כמו למשל אם הדירה רטובה. יש בעלי דירות שיודעים בוודאות שיש להם רטיבות בדירה, אבל הם לא מתקנים את זה כדי לחסוך כסף, ואם הם מעמידים את הדירה שלהם למכירה, הם בטח לא יספרו את זה לרוכשים. אגב בגלל זה דירות עם רטיבות עומדות לקנייה בעיקר בקיץ, כי בקיץ באור פחות רואים את הרטיבות. רטיבות רואים יותר בחורף. אם אתם מסיירים בדירה למכירה, לא מן הנמנע שתעבירו אצבע ותבדקו אם יש רטיבות כלשהי. זה יכול לחסוך לכם הרבה כסף אם חלילה תגלו אחרי שרכשתם את הדירה שהיא סובלת מרטיבות וזה סימן שיש לה צינורות מפוצצים מתחת לבלטות. לא נעים בכלל.

חווים רטיבות מעל הפנלים? פנו אלינו לדריי וואן ונמצא לכם פתרון, השאירו פרטים

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?