dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

רטיבות בתקרה מהשכן

לפעמים הכוח של המים מתגלה דווקא כשהם חבויים. משוטטים עמוק בתוך קירות הבית, נוזלים בחופשיות מתחת למרצפות ומציפים תקרה דולפת.

אם שאלתם את עצמכם מתישהו איך נוצר עובש בבית – זו התשובה שלכם: נזקי מים, בעיקר מהתקרה. רטיבות בתקרה היא הדבר האחרון שבעל דירה רוצה לחוות. יש לך קשר מעולה עם השכן מעלייך, וגם עם הנברשת המיוחדת שמשתלשלת מהתקרה שלך. אבל הקשר עם שניהם יכול להינתק בטיפת מים אחת.

אתם לא צריכים לסבול יותר

אתם יכולים להמשיך להתגורר בדירה לא מסוידת או משופצת, גם אם הקירות מתקלפים והריהוט ישן, אבל רטיבות בדירה היא לא עניין של בחירה או אפשרות דחייה ל"אחרי החגים". נזילה בתקרה מהשכן ופיצוץ בצינור פשוט לא מאפשרים מגורים בדירה.  

זו אולי המציאות הכי הזויה אבל היא בהחלט לא חלום. עוגת שוקולד מהשכן אולי תפצה על עוגמת הנפש והטירחה שנוצרה לכם, אבל רטיבות בתקרה מהשכן דורשת התייחסות מיוחדת ומקצועית. היא מסוג ההחלטות שיעקפו את היומן שלכם, יבואו על חשבון תכניות אחרות ויהיו בעדיפות ראשונה.

רטיבות בתקרה היא אסון שקט

מים שקטים חודרים עמוק ויוצרים אסון ענק. רטיבות בתקרה עלולה להתרחש בשקט וללא סימנים קודמים ובעצם אין דרך לעלות עליה עד שהיא מתפרצת באחת. לעתים קשה לשים את האצבע על הגורם והמקור לבעיה, וכשאתה ביום אחד מגלה רטיבות בתקרה מהשכן שמעלייך, ייתכן שבדירה במעליך אין סימן למשהו לא כשורה שמתרחש.

לכן, לפני שאתם ממהרים לחפש בגוגל דיני נזקין או לרוץ לתביעה משפטית, תטפל בבעיה לפני שלא יהיה במה לטפל. נזקי מים נחשבת  בעיה ידועה, הרטיבות משחיתה הכל ומסוכנת לבריאות, וזה עניין של זמן מהרגע שהיא נותנת אותות עד שהיא יוצרת נזק רציני שעם הזמן שחולף יתפשט וידרוש טיפול רציני יותר.

טיפול מקצוע הוא בגדר חובה

כפי שהבעיה היא רצינית, כך צריכה להיות ההתייחסות אליה. הכתם הרטוב בתקרה לא בהכרח מעיד על נקודת המוצא של הנזילה. אתה יכול לתקן לבד את הבעיה ולאטום את הנזילה עם חומרי איטום שונים שמציעות החנויות לכלי בית. אבל היות ולנזילה יש השלכות הרסניות ורבות כלכך הן ברמה האסתטית, הבריאותית והכלכלית, המטרה היא לטפל בבעיה אחת ולתמיד ולשם כך יש למצוא את המקור לה. למומחה יש את האמצעים הטכנולוגיים לאתר את מקור הרטיבות, גם כשזה בעצם נזילה בתקרה מהשכן ולא מהדירה שלך ולתקן מהשורש כדיי לצמצם את הסיכויים שתחזור שוב. בנוסף, יש לו את הידע המקצועי להתאים את החומרים הרלוונטיים, היות לכל סוג רטיבות יש את חומרי איטום ובידוד שונים בין אם זה רטיבות בתקרה, טיפול של ייבוש רטיבות ברצפה או כל סוגיה אחרת.

שיקום מלא – ל​א פלסטר

לאחר הטיפול בבעיה ומענק פתרון אפקטיבי שיימנע מצב חוזר של נזילה בתקרה מהשכן, מגיע שלב השיקום. בכל זאת מדובר בכתם מכוער וזיכרון שרצוי למחוק ולא רק לטשטש. צוות מקצועי יבצע שיקום נזקי מים באופן מקצועי ואסתטי שיביא לתוצאה מושלמת עד שלא יהיה ניתן לזהות שהייתה פה פעם נזילה..

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?