dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

סכנה- מים בבניין ייבוש מבנים

פתרונות לייבוש המבנים חברת דריי וואןרוב הבניינים בישראל עשויים מלבנים ויסודות יצוקים מבטון. בתהליך סמוי מן העין הנמשך שנים ובעיקר בבניינים ישנים, עלולים להיווצר מרווחים וסדקים בין יסודות הבניין לבין הקרקע ואז חייבים להשתמש בשירותיה של חברת ייבוש מבנים..

במצב כזה חשוף הבית לחלחול של מי תהום, נוצרים סדקים ורווחים בין הקרקע לבין יסודות הבניין. האיטום נסדק ומתפורר והמים- כדרכם של מים מתחילים לזרום דרך המערכת הקפילרית של הבניין. אלה הם צינורות המים המרשתים את הבניין כולו כדי להעביר מים לברזים. במקרה של עליית מי תהום, הם עושים את דרכם דרך הצינורות אל קירות הבניין והמעטפת שלו והנזקים בדרך.

ייבוש מבנים הוא הפתרון למעטפת טיח מתפוררת 

כתוצאה מנוכחות המים, מעטפת הטיח של הבניין מתחילה להתפורר אף היא עד כדי כך שנוצרים נקבוביות וסדקים, עוד פרצה למים השואפים להגיע למעלה אל הצינורות.התופעה המסוכנת הזו שבסופו של דבר מציפה את הבית במים, דרך הקירות, הרצפה והתקרות עלולה לקרות לא רק בבתים ישנים אלא גם בחדשים, כאלה שנאטמו עם חומרי אטימה זולים וכל מגע עם לחות או מים, סודק אותם. התפוררות מעטפת האטימה מתחילה למטה ביסודות וממשיכה גם בתמיכה בקירות עצמם וחלחול המים הוא בלתי נמנע. במצב הזה חייבים להתקשר עם חברת ייבוש מבנים שתגיע עם ציוד מתאים ותבדוק את הרטיבות והלחות.

המים- פטרייה קטנה על הקיר – כל התהליך של התפוררות האטימה בבניין וחלחול המים, מתרחש במשך כמה שנים מבלי שאף אחד יהיה ער לכך. פתאום יום אחד רואים עובש בקירות, פטרייה קטנה ותוססת שמעידה על כך שמשהו למטה בבניין לא בסדר, משהו קרה, משהו נסדק. המים עולים לקירות והתופעה הזו מסוכנת גם מבחינה בריאותית משום שהעובש על הקירות מפיץ לחות תוססת ומסוכנת לכלי הנשימה ובעיקר מסוכנת עבור ילדים וקשישים ולכן יש לטפל מיידית כאשר יש נזקי מים בבניין.

העובש והפטריות כאמור מסוכנים מאוד ולכן נציין כי פטריות ועובש על הקירות מסוכנים מאוד לבריאות, ובעיקר לילדים , ואם חלילה אתם מגלים כי יש להם עובש בבית על קירות חדרי הילדים, יש להוציא מיד את הילדים כי כאמור פטרייה ועובש מאוד מסוכנים לנשימה. חברת ייבוש של מבנים מספרת כי לפעמים מתהוות הפטריות מאחורי תמונות על הקיר, ועד שמגלים אותן מבינים למה האוויר בבית כל כך חנוק.

קמפיין מודעות של חברת פרסום- רטיבות בבית!

מכיוון שבאמת מדובר בתהליך סמוי שעד שמבינים אותו, כבר נגרם נזק גדול לבניין עקב חלחול המים, חשוב מאוד שחברת ייבוש מבנים תתקשר עם חברת פרסום דיגיטלית, וזו תוכל לצאת עם קמפיין פרסום תחת כותרת של "האם הבית שלך רטוב?", כך שאנשים יוכלו לשים לב לסימני מים שלעיתים כאמור נראים רק בסופו של התהליך כפטריות ועובש על הקירות.חברת ייבוש מקצועית מגיעה באופן מיידי עם ציוד מיוחד כדי לבדוק אם יש לחות ברצפה ובאוויר, ותוכל לתת לכל בניין חוות דעת אם קיימת רטיבות בבניין.

מקורות הרטיבות – מי תהום בדרך לקירות – כדי לדעת אם הבניין שלכם חלילה סובל מרטיבות וזקוק לייבוש מבנים, יש להבין כיצד עלולים המים להגיע אליו.המים עלולים להגיע דרך מי תהום אם האיטום של הבניין מתפורר.הדבר יכול לקרות בעיקר בסדקים של יסודות הבניין וכן להגיע בקלות למרתף הבניין או לדירות קרקע.מי גשמים גורמים להרבה נזקים. הם עלולים לזרום דרך מערכת הצינורות הקפילרית של הקירות ולהגיע לדירות עצמן.אם למשל הקירות לא עברו טיח איכותי, המים יכולים לחדור את מעטפת הקירות.מי גשמים עולים וזורמים דרך המערכת הקפילרית של הבניין.הם חודרים דרך המעטפת החיצונית ויכולים להגיע גם דרך התקרה או הגג.

אדים באמבטיה, סדקים בגגות – במטבחים ובחדרי אמבטיה, במקום שבו יש הרבה אדים, הם יכולים להתעבות על הקירות ומשם אל שכבת הטיח והאבן שבקיר.אם בבניין יש גג שיש בו סדקים מי גשמים עלולים לחלחל ממנו למעטפת הבניין. גם מרזב שבור עלול לגרום להצפה בגג וממנו יזרמו הבית דרך הצינורות אל המעטפת החיצונית.בגלל אפקט שנקרא אפקט הסוללה, יכולה לעבור הרטיבות מהטיח אל הקיר.דליפות מהצנרת הם דבר שכיח בעיקר בבתים ישנים וזה יכול לקרות בתקרה שתסבול מדליפה בצנרת של השכן או ברצפה שלכן או בקירות עצמם.לפעמים בתהליך של בניית בית, נכלא חול רטוב מתחת למרצפות ומשם יעשו המים האלה את דרכם אל הצינורות ואל הדירה ויש צורך בתהליך מיידי של ייבוש חול רטוב.

חוסר של איטום בחדר האמבטיה, משאיר לחות על הקירות, משם הלחות הזו מגיעה אל הטיח וממנו לעומק הקירות.הדבר היחידי שיכול להציל את הבית שלכם מרטיבות זה ייבוש מבנים.

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?