dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

זה מתחיל מטיפה

צינורות אינסטלציה ישנים, הם פצצה מתקתקת בדירות. שרברבים מוזעקים כמו אמבולנס לדירות בהן התפוצץ איזה שהוא צינור ופתאום, פורץ גל מהקיר. כן יש דבר כזה. מספיק שיהיה סדק קטן בצינורות הברזל המועדים לקורוזיה ולחלודה, וכבר המים לא רק זורמים בצינורות אלא בתוך הקירות. זה עלול לקרות בכל מקום בו יש צינורות בבית, וזה גם לקרות מתחת לרצפה.

בבניינים ישנים (ושלושת רבעי ממדינת ישראל זה בניינים ישנים), נעשה שימוש בצינורות ברזל, ולהם יש חסרונות בעיקר לטווח רחוק. הם לא מחזיקים מעמד כמו הצינורות המשווקים היום ולכן, כל התפוצצויות הצינורות ונזקי המים מתרחשים בעיקר בדירות ובתים ישנים.

אז מה אם יש ביטוח?

נזקים של מים הם קודם כל עוגמת נפש. זה לא משנה אם יש ביטוח או אין, מי רוצה שכל הבית שלו ישחה בתוך שלולית ענקית של מים.

אנשים מחזיקים בבתים שלהם שטיחים יקרים, וילונות ריהוט יקר ועוד, אבל גם אם לא מדובר בפריטים יקרים. מדובר בעוגמת נפש. גם אם מדובר בשטיח לא פרסי ולא קילים אבל הוא היה שייך לסבא, אז הוא חשוב ויקר הרבה יותר ולכן, אף אחד לא ירצה שפריט כזה יתקלקל לו.

לייבש שטיח או נזקי מים זה דבר מאוד מורכב. לפעמים הרטיבות כבר נספגת במיוחד  כאשר מדובר בשטיחים ובטקסטיל, וגם הייבוש כבר לא יעזור.

לכן הנזקים צריך לאתר לפני שהם מתפרצים והופכים לנו את החיים.

יש כמה מקומות דרכם יכולים המים להגיע לקירות הבית או הבניין.  יש את מעטפת הטיח מסביב ליסודות בבניין למטה, שכתוצאה מחדירת מי תהום התפוררה, ואז נוצר רווח בין הטיח לבין הקיר. מי תהום או מי גשמים מחלחלים לשם ואחר כך עולים במעלה המערכת הקפיטולרית של צינורות המים והדרך ממנה לדירות ולקירות קצרה ורטובה.

לא סתם נוהגים בבניינים להקפיד מדי שנה על זיפות הגג. חורף גשום מאוד עלול לגרום להצפה וראשית הוא יזרום לגג. עכשיו אם הגג הזה לא אטום (וזה דבר שקורה), יש בו סדקים או נקבים או שהוא כבר שנים לא עבר זיפות, המים האלה יחלחלו בשמחה רבה דרך הגג למעטפת של הבניין. חשבו שקיבלתם מתנות ליום הולדתופתאום המים חודרים לבית… הנזק יכול להיות בלתי הפי.

מה זה איטום אנכי?

כידוע מי תהום מכילים מלח. כדי למנוע הצטברות של נזקים בגלל המים חייבים לעשות בבנייה של הבניין איטום אנכי. כאשר אין איטום כזה, המים יזרמו למעלה דרך מערכת הצינורות הקפיטאלרית ( כי התכונה של המים היא לזרום מעלה מעלה לטפס). ואז הם יספגו בקירות, המלח יספוג לחות, ככל שיש יותר מלח כך יש יותר מים ולהיפך, כאשר המים יתאדו יישאר המלח, והוא הופך לספוג של מים ולחות, וכך בעצם גרים בתוך בית עם קירות רטובים ומלוחים..

האם הבית שלכם סובל מנזקי מים?

  • גבשושיות של מלח על הקירות.
  • כתמים וכתמי עובש בקירות ובתקרה. רואים את זה בעיקר בחורף.
  • הצבע על הקירות או מהתקרה מתקלף.
  • ריח של טחב, של עובש.
  • פטריות וכתמים שחורים על הקירות.
  • אי יכולת לחמם או לקרר את הקיץ.
  • מצאתם מים במעלית? זה סימן שיש רטיבות בבניין.
  • מצאתם מים במרתף הבניין, יש רטיבות.

שיקום נזקי מים זו מומחיות מיוחדת בה שולטות רק כמה חברות. DRYONE היא אחת החברות המובילות עם הציוד הכי מתקדם כדי לבצע ייבוש מבנים בצורה אמינה, ולמנוע נזקים של מים. השיטות של החברה הן הכי מתקדמות היום בארץ עם תוצאות בטוחות.

עכשיו כשהדירה עברה קצת טראומה, ונאלצתם כבר לעשות שיפוץ ולהרים את המרצפות אנחנו ממליצים לנצל את ההזדמנות ולהתקין חימום תת רצפתי.

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?