dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

דחוף חברת ייבוש מבנים!

נוכחותן של חברות ייבוש מבנים לא מובן מאליו. בעבר כאשר הייתה הצפה כלשהי בדירה, ממקור מים כלשהו, לעיתים היה צורך לפרק את כל הבית, כדי לייבש את הנזילה ובעיקר את הרצפה.

זה לא היה פשוט בכלל וזה יכול היה לקחת גם שבועות, בהם משפחה התגוררה בדירה בלי רצפה כי מסתבר שמה שהתפוצץ היה צינור מתחת לרצפה, וכדי לייבש את הנזילה היה צריך לפרק את כל הריצוף ולנסות ולספוג את המים והלחות, ועד שזה לא קרה, לא החזירו את המרצפות למקומן וגם המשפחה הזו לא חזרה לחיים הרגילים שלה.

הצפה בדירה או בבית, יכולה לשבש את הדעת. תארו לעצמכם שבבית שלכם יש נזילה שחודרת דרך הקירות, התקרה או הרצפה. אריחים מתחילים להתנדנד ולהתנפח, הטיח מתחיל ליפול. אתם הולכים על הרצפה, כלומר הולכים על מים תרתי משמע.

הדבר הראשון שצריך לעשות זה להזמין אינסטלטור כדי שיוכל לאבחן מאין המים נוזלים ולמה יש רטיבות. הוא יוכל לאתר את זה לפי נזקי המים. אם יש מים על הקירות סימן שמדובר בנזקי מים במעטפת החיצונית של הבניין או בצינורות המים העוברים שם וזה יכול להיות גם צינורות של מזגן.

נזקים של מים בכל מקום

אם מדובר בנזקים של מים על הרצפה, אז מדובר כנראה באיזה פיצוץ של צינור מתחת לרצפה ולכן הוא יחפש את הנזק שם. היום יש שרברבים עם ציוד ומצלמות שיכולים די בקלות לאתר מהו מקורים של נזקי המים, ולטפל בבעיה. הרבה פעמים כאשר מגלים כי הבעיה היא שצינור כלשהו מתחת לרצפה התפוצץ או ניזוק, נזקי המים מעידים על כך, ויש להזמין דחוף חברה לייבוש מבנים כדי שתייבש את הרצפה. כאמור בעבר כאשר לא היו שיטות כל כך מתקדמות לייבוש מבנים, אם היו נזקי מים על הרצפה והיה מתגלה כי מדובר בפיצוץ של צינור, היו עוקרים את כל המצרפות ממקומן, מייבשים את הרטיבות ורק אחר כך מרצפים מחדש. היה מדובר בשורה של פעולות מאוד מסובכת, מאוד מלכלכת את הבית וכזו שעוצרת את החיים בבית. היום עם שיטות מתקדמות של ייבוש מבנים, נזקי המים מטופלים בצורה חדשנית וייחודית.

את הצינורות של הבניין מתכנן מהנדס מים. המטרה הראשונה שלו שלכל דירה יהיו צינורות של מים המתחברים לברז ושלכל דירה יהיה מספיק לחץ של מים.

לצינורות הללו שמעבירים מים בבניין קוראים מערכת קפילארית. זוהי מערכת שגורמת לכך שהמים יטפסו למעלה דרך כל הצינורות, וזה עובד עפ"י איזה שהוא חוק פיזיקלי.

אם למשל אתם רואים נזקים על הקירות, הצבע יורד והטיח רטוב, זה סימן שהבניין שלכם סובל ממה שנקרא רטיבות קפילארית, והמים שאתם רואים על הקירות מגיעים דרך הצינורות של הבניין וגורמים לנזק במעטפת החיצונית, וזה בדיוק מה שאתם רואים על הקירות שלכם.

כאשר בונים בניין וראשית כמובן את היסודות, טורחים לטייח אותם בצורה מאסיבית, כי הם אלה ששומרים על היציבות של הבניין כולו. יסודות בנויים מבטון מזויין והאיטום חייב להיות מושלם ואיכותי.

אם מסיבות מסוימות כמו למשל חלחול מי תהום, האיטום של היסודות מתפורר, או במידה ואין איטום אנכי בקירות, המים האלה עלולים בהחלט לחלחל דרך המערכת הקפילרית (הצינורות) הנמצאת בקיר עד לכל הדירות ויוצרים רטיבות עליהם.

לפעמים אתם לא תראו רטיבות אלא מלח, משום שמי התהום שחלחלו מכילים מלח, הם מתאדים והמלח נשאר בתוך הקיר. זה גורם להתפוררות של שכבות הטיח והצבע, ובמשך הזמן תראו על הקיר גבישי מלח. המלח הזה סופח לחות מהאוויר וכך נוצרת רטיבות אין סופית.

חלחול של מי תהום, עלול להתרחש גם במרתפים של בניינים ובדירות קרקע ובמקרה שכזה יש צורך לפנות אל חברת ייבוש מבנים מקצועית שתטפל בבעיה.

קרא

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?