dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

מתי צריך לבדוק אם החול מתחת לריצוף רטוב?

מה יש לנו מתחת לרצפה בבית? אולי לא כולם יודעים, אך הרצפה שלנו מכסה למעשה על הצנרת ועל כל מערכת האינסטלציה הנמצאת שם. צנרת האינסטלציה בדרך כלל משמשת אותנו היטב, אך ישנם מקרים אשר בהם משהו משתבש בדרך. זה יכול לקרות בעקבות פיצוץ, זה יכול להיות לאחר שיפוצים ובעצם, ממש לא משנה לנו הסיבה. התוצאה המעצבנת היא – רצפה רטובה. המים שנמצאים סביב הצנרת עולים ומרטיבים לנו את הרצפה או יוצרים עובש ואנחנו חייבים לטפל בתופעה – וכמה שיותר מהר. אז מה עושים כאשר דבר כזה קורה לנו?

מזמינים אינסטלטור

אז דבר ראשון, מה שעלינו לעשות הוא לפנות אל אינסטלטור. הוא זה שיבוא ויטפל בתקלה שנגרמה לנו במערכת האינסטלציה. אך גם לאחר שהוא יסיים ויתקן את התקלה, אנחנו עוד לא יכולים לנשום לרווחה. מבחינתנו – עדיין לא סיימנו. החול הרטוב שמתחת לריצוף עדיין שם והוא עלול לחולל נזקים ממש לא פשוטים לבית שלנו ולמבנה כולו. אז מה עושים?

מייבשים!

אז בעבר, כאשר דבר כזה היה קורה, לא היה כל פתרון אחר מלבד – עקירת המרצפות, החלפה של החול וריצוף מחדש. מה זה בעצם אומר? תהליך ארוך, תהליך מורכב ותהליך יקר. הבית כולו הפך להיות אתר בנייה למשך מספר ימים כאשר רק לאחר מכן יכולנו לציין ש – זהו. צלחנו גם את זה…

אך היום, כאשר העולם שלנו הרבה יותר מפותח, יש לנו פתרונות קסם – כמעט לכל דבר…

אנחנו מציעים טיפול מהיר, יעיל ונקי לגמרי של ייבוש רטיבות מתחת לריצוף. אנחנו מבצעים את הייבוש באמצעות כלים מיוחדים וטכניקה ייחודית אשר מאפשרת לנו לחדור אל החול הרטוב באמצעות יצירת חורים מיקרוסקופיים וקטנטנים במיוחד. אליהם אנחנו מחדירים אדים אשר מצליחים לייבש את החול. כאשר התוצאה היא – חול יבש לגמרי וזאת מבלי שחשפנו אותם כלל.

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?