dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

מחיר בדיקת רטיבות

בדיקת רטיבות עלולה להיתפס כבדיקה יקרה, אך חשוב לדעת כיצד מבצעים אותה ואילו נזקים היא מונעת.

אחת הבדיקות החשובות ביותר שמומלץ לבצע לפני קניית דירה, היא בדיקת רטיבות. גם כאשר מדובר בבית שלכם והתחלתם להבחין בנזקי רטיבות ברחבי הבית, מומלץ להזמין את הבדיקה כדי לעצור את הרטיבות ולהתחיל לטפל בנזקים שנוצרו. מחירי הבדיקה יכולים להשתנות לפי גודל הבית ומצב התשתיות, אך לרוב המחירים נעים בין 1,000-2,000 ₪.

למה מחיר בדיקת רטיבות הוא כל כך יקר?

חשוב להבין שלרטיבות יכולים להיות מקורות רבים ולכן פתרון הבעיה מתחיל קודם כל באיתור המקור. המקורות הנפוצים הם בעיות צנרת או איטום בעייתי. במצבים אלו מי גשמים יכולים לחלחל לקירות הבית ולגרום לרטיבות בתקרה, בקירות וגם להגיע לבעיית רטיבות מעל הפנלים. הבעיה נפוצה אמנם יותר במקלטים, בתים פרטיים ודירות בקומות נמוכות, אך כאשר מדובר בבעיה מתמשכת הרטיבות יכולה להגיע גם לדירות בקומות הגבוהות של הבניין.מחיר בדיקת רטיבות

מחיר בדיקת רטיבות יכול להיחשב כיקר, אך אם מסתכלים מה הוא כולל, מבינים שהבדיקה כוללת סקירה מעמיקה ושימוש בציוד וכלים מתקדמים, המחייבים אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים באיתור הבעיה ובתפעול הציוד. איש מקצוע מומחה יאתר את מקור הבעיה, יציע פתרונות לטיפול ולמעשה ימנע מכם נזקים עתידיים כבדים, גם לרכוש וגם לבריאות. סיבה נוספת למחיר, היא עלותם הגבוהה של מכשירים אלו ולכן נדיר למצוא אותם בשימוש ביתי, אלא בעיקר אצל אנשי מקצוע מומחים.

כיצד מבוצעת הבדיקה?

כאמור, השלב הראשון הוא לאתר את מקור הבעיה. לשם כך יש להסתכל ויזואלית בכל רחבי הבית ולשים לב לסימנים המעידים על רטיבות. הסימנים הנפוצים הם: התנפחות טיח, התפוררות קיר, רצפות שקועות, עובש ולחות. גם ריח של טחב יכול להעיד על בעיית רטיבות. מלבד הסימנים הנראים לעין, יש לבדוק גם במקומות נסתרים, כמו בקירות, בצנרת, מרזבים וכן הלאה. את הבדיקה מבצעים באמצעות ציוד וכלים מתקדמים, כמו מד לחות, גלאים, מצלמה תרמית (מצלמת אינפרה-אדום) ומצלמה אנדוסקופית. ומכשירים רבים נוספים. באמצעות מצלמה תרמית אפשר לבחון האם קיימת רטיבות סמויה בקירות הבית או בתקרה ולאתר את מקור הרטיבות, כולל בעיות איטום. מצלמה אנדוסקופית מאפשרת צילום חללים צרים בתוך קירות הבית וצילום של הצנרת, מבלי להרוס או לשבור. כך ניתן לזהות צינורות חסומים, סדקים בצנרת ובעיות נוספות המובילות ליצירת רטיבות בבית.

בדיקת רטיבות יכולה לאתר ליקויים בשלב מוקדם וכך למנוע נזקים רבים לרכוש הבית ולבריאות הדיירים. דריי וואן – ייבוש מבנים תספק לכם מענה מידי לבעיית הרטיבות, משלב זיהוי הבעיה ועד שלב הטיפול. הכל באופן מקצועי, מסור, ובמחירים נוחים לכל אחד.

להצעת מחיר בדיקת רטיבות הגונה- צרו איתנו קשר ונבדוק לכם את ההצעה הטובה ביותר

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?