dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

ייבוש רצפה לאחר הצפה

הרבה מאוד שטיחים הפכו לקורבן של הצפה ברצפה. בעבר יש לציין לא היו טכנולוגיות מתקדמות כמו שיש היום, בציוד, מיכון ושיטות של ייבוש רצפה לאחר הצפה. הדברים נעשו באופן ידני (מייבש גדול) לא בטוח שאפשר היה בכלל לעשות ייבוש רצפה כמו שצריך, והנזק היה גדול. רצפה רטובה זה לא דבר שמגלים בקלות. עד שהיו מגלים היו כבר נזקים. שטיחים יקרי ערך שנרטבו והושחתו, רצפה שדהתה, פאנלים שנהרסו. רצפה רטובה בבית זה סיוט גדול וזה עלול להרוס את כל הדירה. תארו לעצמכם שאתם הולכים על רצפה רטובה, המים מחלחלים אליה ואל הקירות. הבית מוצף. מה עושים? חברת ייבוש מבנים שתטפל בעניין בדחיפות.

איך בוחרים חברת ייבוש רצפה לאחר הצפה?

כמו בכל תחום בו עליכם לבחור בקפידה את נותן השירות שלכם, גם במקרה של ייבוש הרצפה, עשו את הפעולות הנכונות כדי להגיע לחברה כזו שנותנת שירות איכותי ואמין. אם לא תדעו לבחור בחברה שיש לה את המיכון והציוד הדרושים, ייתכן כי היא לא תדע לעשות ייבוש של רצפה לאחר הצפה בצורה מושלמת, וזה אומר שייתכן שתישאר להם רצפה רטובה ולכן עליכם ללכת על חברה מקצועית עם ציוד מתקדם.

חברת DRYONE היא בין החברות המובילות היום בארץ בתחום של ייבוש המבנים. יש לה ציוד ומיכון מיוחד מגרמניה שעושה שמבצע שיקום נזקי מים וייבוש לכל סוגי המבנים בלי לפרק את הריצוף ובלי שום בלגן. אחת הבעיות הגדולות של ייבוש הרצפה, היא העובדה שאם אין לחברת ייבוש המבנים דרך לייבש את הרצפה בלי לפרק אותה, זה אומר שאתם הולכים לחיות בתוך אתר בנייה כמה ימים שלא לדבר על הבלגן של פירוק רצפה וריצוף מחדש. זה גם עלות כלכלית. במקרה של חברת DRYONE יש להם מיכון מיוחד לייבוש רצפה לאחר הצפה, בלי לפרק את הרצפה ובלי שום היערכות מיוחדת.

ייבוש רצפה לאחר ההצפה – התהליך!

במקרה של רצפה מוצפת, תגיע חברת ייבוש המבנים לדירה וראשית תבחן את רמת הלחות והרטיבות שברצפה. בנוסף לבדיקה של הלחות ברצפה, נבדקים גם הקירות, הלחות באוויר וכל חלקי הבית. אחרי הבדיקה הם מוציאים דו"ח שמציין מהם אחוזי הלחות בכל הבית וגם כמובן ברצפה הרטובה כדי לדעת מהי רמת הרטיבות שדורשת ייבוש. עפ"י המתקן המיוחד של מכון התקנים תקן 1555.3,  6% לחות בחול ו-3% בסומסום, זה מקסימום הלחות שצריך להיות ואם יש יותר מזה, אז תהליך הייבוש חייב להתחיל באופן מיידי!

איך התהליך מתבצע?

יגיעו אליכם מומחי חברת DRYONE ובשיטה יחודית משלהם, יבוצעו קידוחים בקוטר של 50 מ"מ, בלתי נראים במרצפות בודדות, בלי לגרום שום נזק וגם לעשות את זה במקום לא ממש גלוי. זהו קידוח מינורי אשר דרכו בעצם יבצע את תהליך ייבוש תת רצפתי ויתחיל לפתור את הבעיה. בסופו של התהליך אפשר להחליף את המרצפות הללו, למרות שהקידוח לא ממש גורם נזק ולא נראה.

במקרה שיש בדירה או בבית שעושים בו ייבוש רצפה לאחר הצפה, ריצוף יקר שלא רוצים לפגוע בו, ייעשה הייבוש דרך חריצים או ברובה שבין המרצפות או הפאנלים. בכל מקרה הרוח החמה תגיע ותייבש את ההצפה מתחת לרצפה. ייבוש רטיבות ברצפה עם DRYONE פתרונות נוחים של ייבוש מבנים.

זקוקים לייבוש רצפה לאחר הצפה? בידינו מכשור טכנולוגי ומתקדם! השאירו פרטים כאן
Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?