dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

ייבוש רטיבות מתחת לריצוף ורטיבות ברצפה

זה עלול לקרות לכל אחד. ביום בהיר אתם מוצאים איזו פיטרה קטנה או עובש על הקיר ומבינים שמשהו נורא מתרחש בבית שלכם. אתם נכנסים לחדר האמבטיה ומריחים ריח של טחב. מביטים מסביב אבל לא רואים שום סימן. הריח נשאר ואתם יודעים בוודאות שזה ריח של רטיבות אבל אתם לא מצליחים להבין מאיפה הוא מגיע. במשך כמה ימים ממשיך הריח להתפזר בדירה ולמלא אותה, לאט לאט זה נהיה יותר וודאי ובלתי נסבל. יש סוג של חנק בגרון, האוויר לא נקי אין זאת שאחרי בילוי של כמה ימים בחיפוש אחר מקורות הריח תגיעו לכך שיש רטיבות ברצפה שלכם וזה אומר רק דבר אחד: משם מגיע הריח ואם חייבים להתקשר עם חברה שתבצע ייבוש רטיבות רצפה באופן דחוף – אחרת הרטיבות תמשיך להתפשט, תתחיל להגיע לאט לאט לכל מקום בבית ולפגוע בו, היא תתחיל ליצור רטיבות מעל הפנלים ותגיע אף לקירות.

ייבוש רטיבות מתחת לריצוף זה לא צחוק

ייבוש רטיבות מתחת לריצוף זה בערך כמו אינסטלטור. יש אחד שיגיע ויעשה לכם נזק יותר גדול ממה שיש לכם ויש את איש המקצוע שידע בוודאות לאתר את הבעיה ולתת לכם פתרון מידי ונכון. כיוון שכך אם אתם זקוקים לייבוש תת רצפתי, צרו קשר עם חברה שיכולה לעשות לכם את זה בשיטה חדשנית ובטכנולוגיה מתקדמת כמו DRYONE. לחברה ציוד חדשני מגרמניה שמבצע ייבוש רצפה רטובה, זאת מבלי לפרק את הריצוף ולהפוך את הבית לאתר בניה. הציוד מסוגל לייבש את הלחות שמתחת לרצפה, וזה נעשה בהתמקמות של הציוד בתוך הבית ובהפעלה של כמה ימים ע"י בני הבית. מיותר לציין כי הפעלת המיכון והתוצאות הפכו את השיטה של DRYONE לשיטה הכי מתקדמת היום בייבוש רטיבות הרצפה.

השיטה והתהליך של ייבוש רטיבות רצפה

לפי ביצוע ייבוש רטיבות רצפה והתחלת תהליך שיקום נזקי מים שהרטיבות גרמה לה, תגיע חברת ייבוש המבנים לבדיקה של לחות ברצפה באוויר ובכל חלקי הבית. על כך הם מוציאים דו"ח שמציין מהם אחוזי הלחות בכל הבית וגם בחול ובסומסום שמתחת לרצפה, איפה שהתהוותה שלולים של מים. בתהליך הייבוש משאירים את המכונה ללקוח (זה כבר נעשה בביטחון ובבטיחות אצל הרבה מאוד לקוחות מרוצים) ואחרי שהכול מתייבש, החברה חוזרת לעשות בדיקת לחות. הרטיבות מתחת לרצפה נבדקת ועפ"י תקן 1555.3 של מכון התקנים צריך להיות מקסימום 6% לחות בחול ו-3% בסומסום. אז יודעים שתהליך ייבוש רטיבות הרצפה נעשה בצורה יעילה.

איך עושים את זה? מומחי חברת DRYONE מבצעים ברצפה קידוחים בקוטר מינימלי של 50 מ"מ במרצפות בודדות. הקידוח הוא מאוד מינורי ובסופו של תהליך ייבוש הרטיבות ברצפה, אפשר בקלות לתקן אותו או להחליף כמה מרצפות. אבל גם תיקון הרצפות שיידרש הוא אין ואפס לעומת הבלשן של ייבוש רטיבות הרצפה שנעשה בשיטות של פירוק הריצוף וכל הבית כולו הופך לאתר בנייה. במקרים בהם יש בבית ריצוף יקר ואי אפשר לקדוח בו כדי חלילה לא לגרום לו נזק, נעשה ייבוש רטיבות דרך הפאנלים או דרך חריצים שחורצים ברובה שבין המרצפות.

ייבוש של רטיבות ברצפה חוסך לכם כסף

ייבוש הרטיבות  בתהליך המיוחד של חברת ייבוש מבנים DRYONE, הוא הפתרון הכי חכם והכי יעיל לרטיבות תת רצפתית. התוצאות חד משמעות הכי טובות שקיימות ושורת הלקוחות המרוצים מעידה על כמה התופעה רחבה ועד כמה זקוקים מבנים, בתים ובניינים לייבוש רטיבות ברצפה.

לחברת DRYONE יש ספר מותג המכיל את חזון החברה וכולל: יושרה מקצועית, אחריות וחדשנות. הסלוגן שלה "DRYONE – פתרונות נוחים לייבוש מבנים" מייצג בצורה הכי ממצה את החיסכון, התועלת והכדאיות של ייבוש מבנים בשיטה המובילה של החברה מכל היבט של זמן, עלות ותוצאות.

זקוקים לייבוש רטיבות מתחת לריצוף? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?