dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

ייבוש רטיבות מפיצוץ צנרת

פיצוץ בצנרת לא נשמע כמו תענוג גדול במיוחד. אם עד עכשיו לקחתם כמובן מאליו את העובדה שיש מקומות בבית שאמורים להיות רטובים (האמבטיה, כיורים, האסלות וכן הלאה) וכל השאר אמורים להיות יבשים, הנה בא פיצוץ בצנרת ומשנה את כל התמונה. לצערנו, רבים וטובים כבר הספיקו לסמן וי על החוויה הלא נעימה, ולגלות שעכשיו יש למצוא איש מקצוע שיטפל בה. איש המקצוע צריך להיות אמין, לעשות שימוש במיטב הציוד, ולתת מחיר משתלם על כל העבודה.

פיצוץ בצנרת? קודם כל – אל תדאגו

עם יד על הלב, אין זמן טוב לגלות בו שהתרחש פיצוץ בצנרת בבית שלכם. אתם בדיוק בלבו של פרויקט רציני בעבודה, הילדים בחופש, אתם מתכוונים שינויים גדולים בבית, והרשימה רק נמשכת ונמשכת. אם כבר גיליתם את הבעיה, עכשיו מגיע השלב הבא, והוא כמובן טיפול ברטיבות מפיצוץ מים בצנרת. במילים אחרות, אל תסתמכו יותר מדיי על סמרטוטים ומגבות שייתנו טיפול רגעי. רדו לשורש הבעיה, ועשו זאת בלוויית איש מקצוע שמבין דבר או שניים בתחום.

רטיבות בבית מפיצוץ בצנרת? זו המומחיות שלנו

אנחנו ב-Dry One כבר התנסינו במקרים רבים מספור של רטיבות מפיצוץ צנרת. אחרי הכל, אם ברשותכם בית שקיים כבר כמה עשרות שנים, יש בלאי טבעי שנגרם עם הזמן, גם לצנרת האיכותית ביותר. לפעמים מדובר בחדירה של צמחייה או כל גורם אחר, לפעמים בסיבות אחרו, אבל השורה התחתונה  – אי אפשר להזניח. רטיבות במקום שלא אמור לקלוט רטיבות מזמינה עובש בקירות, והעובש הזה מסוכן לבריאות שנו, בפרט אם יש ילדים או אוכלוסייה מבוגרת בקרבת מקום.

טיפול ברטיבות מפיצוץ מים בצנרת – רק עם הציוד הטוב ביותר

אנחנו ב-Dry One מתמחים בייבוש מבנים ועושים שימוש במיטב המכשור. למעשה, אנחנו מהבודדים שעושים שימוש בציוד של Trotec, חברה גרמנית המייצרת פתרונות ייבוש טכנולוגיים לעילא ולעילא. אנחנו נדאג לייבש את מקור הרטיבות ולהבטיח לכם את הבית הכי בטוח שיש, לכל בני המשפחה, בני כל גיל ובעלי כל היסטוריה רפואית. לא משנה מה הרקע שלכם, אין ספק שזה מגיע לכם.

מיותר לציין שאנחנו נדאג לרדת לשורש הבעיה. יש פיצוץ בצנרת והמים עולים על גדותיהם דרך המערכת הקפילארית, שהיא מערכת הצינורות של הבית? אנחנו כבר נדאג לרדת לשורש הבעיה ולהבטיח לכם את היובש שאתם מייחלים לו בבית שלכם.

אתם ממש לא צריכים להשלים עם הבעיה, גם אם מדובר בבעיה שולית, כמות מים קטנה שמצטברת ואתם עוד מרגישים שאתם יכולים להשתלט עליה. לא כשאתם יכולים לטפל בה, או ליתר דיוק, אנחנו יכולים לטפל בה יחד איתכם. אנחנו נדאג לתקן באמצעות מיטב חומרי הגלם של מיטב היצרניות, לעשות שימוש במיטב המכשור, והכל כדי להבטיח לכם בית יבש ובטוח. 

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?