dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

ייבוש רטיבות כלואה

רטיבות כלואה מתחת למרצפות, זה לא דבר שרואים אותו מיד בעין. הרטיבות הזו מחלחלת לתוך החול והסומסום שמתחת למרצפות, היא עלולה לפורר גם אותן ולגרום להן נזק ובדרך כלל מתחילים לראות מרצפות שקועות ואף סימני רטיבות. זה סימן שדרוש מיד ייבוש רטיבות כלואה.

רטיבות כלואה עלולה להיגרם כתוצאה מפיצוץ של צנרת מתחת לרצפה וזו יכולה להיות גם הצנרת של השכנים, שתזרים אליכם מים מתחת לרצפה, וזה גם יכול להיות של השכנה מלטה מכיוון שטבעם של מים זה לעלות למעלה.

דליפה בצינורות מתחת לרצפות- ייבוש רטיבות כלואה

כאשר בונים בניין יש תכנון ושלבים לכל דבר וגם לצינורות האינסטלציה. אלה ייעשו אחרי בניית יסודות הבניין שחייבים להיות כמובן מבטון. אחר כך יבנו בדירות את מערכת החשמל ואחריה יתכננו את צינורות המים, הביוב, הדלוחין ועוד. חלק מהצינורות הללו מותקנים כבר מראש בקירות או ברצפה מתקינים את הצינורות של הדלוחין והביוב.

בגלל נוכחותם של צינורות מתחת לרצפה, מכסים אותם בדרך כלל בחול או ב"סומסום" עד שהצנרת כולה מכוסה בהם.

על גבי החול והסומסום, ישפכו מאוחר יותר דבק ושאר חומרים אחרים מהדקים כדי להדביק את המרצפות.

בעבר נהגו לקחת את החול שמתחת למרצפות מחול הים, אבל בגלל דלדול חולות הים נהוג היום לשים סומסום מתחתיהן.

לסומסום יש תקן והאבנים שלו חייבות להיות בערך בגודל של 9.50 מ"מ. גודלן של האבנים קשור גם ליכולת האקוסטית של הבית. ככל שהן קטנות יותר, כך יש פחות רעש.

ייבוש רטיבות כלואה יעשה כמובן פעולת ייבוש חול או סומסום שמתחת למרצפות.

ייבוש רטיבות כלואה- פיצוץ בצנרת

איפה שיש צנרת יכולה להיות גם דליפה ולכן, עבודת ייבוש רטיבות כלואה מתחילה באבחון מקור המים שגורמים להצפה ברצפה. זה יכול להיות מעלייה של מי תהום לתוך מערכת הצינורות הקפיטליארית של הבניין וזה יכול להיות גם בגלל בעיה בצנרת.

זה יכול להיות סדק, או פגם בצנרת. פיצוץ יגרום לרטיבות כלואה שתתחיל להיראות גם ברובה שבין המרצפות. מים זה לא דבר שניתן להסתיר ולכן איכשהו הם יצוצו למעלה, הרצפה תהיה לחה או רטובה וכאשר זה יקרה לשכנים מלמעלה התקרה תטפטף להם על הראש וזה סימן שיש להם רטיבות כלואה.

אגב, המקום שמתרחשת בו הכי הרבה רטיבות והוא דורש ייבוש רטיבות כלואה, הוא חדר האמבטיה.

לא צריך לפרק את כל הבית

כדי שלא תסבלו ולא תגיעו למצב של עובש בבית, עובש פנימי שמסריח ופוגע בכל מסגנה הבית, יש היום טכנולוגיות מתקדמות ושיטות של אבחון רטיבות כלואה וייבוש רטיבות , שבניגוד לעבר חוסכים את כל הפירוק של הרצפה בבית בזכות ייבוש רציפות ברצפה באופן מקצועי. המכשירים המשוכללים יודעים לזהות מהו המקור של הרטיבות הכלואה, ולתת את הפיתרון בצורה ייבוש דרך נקבים מינימליים שמנקבים ברובה שבין המרצפות, או דרך הפאנלים ובכל מקרה אין צורך בפירוק של רצפה מה שדורש גם התקנתה מחדש.

רק אחרי שהמכשיר המודד לחות יראה מדדים טובים של החול או הסומסום שמתחת לרצפה, ניתן יהיה להסיק כי תהליך ייבוש רטיבות כלואה נעשה על הצד הטוב ביותר עם תוצאות מצויינות.

התהליך הזה אגב יכול להימשך כמה ימים. להרטיב זה נרטב ברגע, לייבש- זה הרבה יותר ארוך וקשה.

גם אתם רוצים לתקן נזקים של ייבוש רטיבות? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?