dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

ייבוש חול ריצוף

זה יכול לקרות לכל אחד. אתם עושים שיפוץ בבית, בין השאר גם מרצפים אותו, וכמה ימים אחרי שהשיפוץ מסתיים, אתם הולכים על הרצפה החדשה והופס- נרטבים. הרצפה רטובה ושום דבר לא נשפך שם, וזה סימן שיש להם איזה שהוא נזק מים מתחת לרצפה.

הדבר הראשון שאתם תעשו זה להזמין אינסטלטור כיוון שהוא המומחה בכל הקשור לצינורות מים, פיצוצים וכד'. הוא יגיע ויש כאלה שיש להם גם צינורות שהם מחדירים לצינורות של מים עם מצלמות זעירות, וכך הם יכולים לגלות איפה יש סדק או פיצוץ בצינור.

אחרי שמאתרים איפה יש פיצוץ, מתקנים אותו ועכשיו צריך לתקן את הנזק וזה אומר- הזמנת חברה מקצועית שעושה ייבוש מבנים וגם ייבוש חול ריצוף.

האם יש לכם חול או סומסום- ייבוש חול ריצוף!

לא כולם יודעים אבל את צינורות מי הדלוחין והביוב בעצם מניחים מתחת לרצפה, מכסים אותה בחול או בחול סומסום, סוגרים שכבות על שכבות ומרצפים. זה מה שיש לכל אחד בעצם מתחת לרצפה.

פעם היו משתמשים בחול ים מתחת לרצפות, אז במשך הזמן הוא התמעט והיום בכלל אסור להשתמש בחול ים אלא רק בחול סומסום. זהו חול שהגודל של האבנים הגרוסות שלו צריך להיות בגודל של לפחות 0.90 מ"מ. ככל שהאבנים בחול סומסום שמתחת לרצפה יותר קטנות, כך יש לזה השפעה על האקוסטיקה בבית.

הרצפים יניחו שכבות של חול סומסום על הצינורות ויכסו אותם לגמרי ואחר כך ידביקו את הרצפה.

לפעמים קורה שמשום מה הרצף לא שם לב, ומתחת לחול יש מים כלואים (עקב עבודות שיפוץ וכו'), ואז כאשר והא מניח את הסומסום על הצינורות, יקרה דבר מאוד פשוט. המים יעלו למעלה ואז יהיה צורך לעשות ייבוש חול ריצוף. ייבוש חול צריך להיעשות ברמה הגבוהה ביותר עם החברה המקצועית ביותר ולכן יש לפנות רק אל חברה המשתמשת בציוד המתקדם ביותר בתחום.

ייבוש חול ריצוף- חברה מקצועית בשיטה חדשנית!

פעם כאשר התגלתה רטיבות מתחת לרצפה והיה צריך לעשות מהלך של ייבוש חול ריצוף, כלומר אותו חול ים שהונח מעל הצינורות או סומסום, איש המקצוע היה נאלץ לעקור את כל המרצפות ממקומן,  ולייבש או להחליף את החול. היום יש חברה מקצועית עם שיטה מאוד מתקדמת. כדי לעשות ייבוש חול ריצוף אין היום צורך לעקור מרצפות, הדבר לא לוקח יותר מדי זמן ותוך כמה שעות החול ריצוף הרטוב מתחת למרצפות שלכם מתייבש. לא צריך לעקור כלום, לא הופכים את הבית לאתר בנייה וממשיכים בשגרה.

המים הללו מתחת למרצפות נקראים "מים כלואים" וזה דבר שקורה במיוחד בבתים בהם יש שיפוץ, איכשהו מים מחלחלים פנימה, הרצף לא שם לב, המים הכלואים נשארים שם ותוך שבוע הם עולים למעלה (כי טבעם של מים זה לעלות למעלה) ואז יש צורך לעשות ייבוש חול ריצוף וכדאי מאוד לעשות את זה בשיטה הכי מתקדמת ועם הציוד הכי חדיש.

ייבוש חול ריצוף בשיטה מתקדמת!

ייבוש חול ריצוף בשיטה מתקדמת נעשה בצורה כזו, שאנשי המקצוע של חברת ייבוש מבנים מגיעים אליכם הביתה, מאתרים את האזור שיש בו רטיבות. הם יקדחו חורים זעירים ברובה או מסביב למרצפות, ודרכם ישחילו צינורות דקים אשר שולחים אוויר חם ועושים ייבוש חול ריצוף. ייתכן שזה ייקח כמה שעות וזה יכול לקחת כמה ימים, תלוי כמה רטיבות יש שם וכמה האזור כבר הספיק להירטב. בעיקרון יש איזה אחוז של לחות מסוים שיכול להיות מתחת לרצפות, אבל אחרי ייבוש  חול ריצוף החברה עושה בדיקות כדי להגיע למינימום הלחות עפ"י התקן.

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?