dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

איתור נזילות מים לפני ייבוש

לאחר נזקי מים וחדירת מים לחלל הבית, אנו נצטרך לבצע ייבוש נזקי מים. על מנת לייבש את המים אשר נתקעו במצע החול או בחלל הקיר. ייבוש נזקי המים אמנם יעזור לנו לשחזר את המצב לקדמותו, אך אינו יגלה מהיכן הנזילה. על מנת למגר את תופעת הצטברות המים, יש צורך לבצע איתור נזילות.

איתור נזילות מים בעזרת כלים מתקדמים, מאפשרי לגלות מהיכן מקור חדירת המים. נזילה גלויה או סמויה, אינה תמיד קלה לאיתור מדויק. איתור מדויק של נזילה נעשה בעזרת כלים מתקדמים ואיכותיים. חשוב לבצע את האיתור מוקדם ככל האפשר, אפילו לפני ייבוש החול. על מנת לא ליצור מצב של ייבוש מצד אחד, וחדירת מים נוספת מצד אחר.

כלים מתקדמים לאיתור נזקי מים

ייבשנים או תנורי חימום יאפשרו לנו לייבש את נזקי המים במהירות וביעילות. אנו ניעזר בכלים מתקדמים נוספים על מנת לבצע תיקון לאחר חדירת מים. איתור נזילות מים וצנרת נעשה בעזרת כלים מתקדמים גם כן. בעזרת מצלמות תרמיות מתקדמות, מערכות גז ומערכות אקוסטיות, ניתן לגלות את מקור הרטיבות במהירות, בדיוק מירביו ובמינימום הרס. מצלמות ביוב ומצלמות רובוט מתקדמות, יאפשרו לנו לבצע איתור נזילות מים בצנרת, במרזבים ובחללים סגורים אחרים.

מומחה לאיתור נזילות

מאתר נזילות מומחה יבצע את עבודת האיתור במהירות, תוך מתן דגשים לפתרונות. יש לבחור בעל מקצוע אשר יספר מענה הולם לבעיות הרטיבות. ניסיון רב שנים, ידע מקצועי, כלים מתקדמים ואיכותיים, כל אלו מאפשרים לבעל המקצוע להצליח במשימת האיתור הקשה. מומחה אמיתי יספק דוח מפורט ומקיף על הממצאים. בנוסף לייעוץ על אופן הטיפול, מתן חוות דעת על ייבוש נזקי המים וממצאים דיגיטליים, הכוללים תמונות וסרטונים.

ייעוץ לפני ייבוש נזקי מים

באפשרותכם ליצור עמנו קשר על מנת לקבל ייעוץ מקיף ומלא. ייעוץ בנושא איתור נזילות מים לפני ייבוש ושיקום נזקי מים, יאפשרו לכם לקבל תמונה מקיפה ורחבה על אופן הטיפול בנזקי מים שונים. לא משנה אם מדובר על חדירת מי גשם, פיצוץ צנרת או חסימת מרזב. יש חשיבות רבה למציאת מקור הנזילה או הדליפה, על מנת לאפשר טיפול מהיר ונכון וייבוש נזקי המים.

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?