ייבוש תת רצפתי

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

מדוע רטיבות מתחת לריצוף היא כה מסוכנת?

רטיבות מתחת לריצוף

הבית שלנו הוא המבצר הפרטי שלנו ויש לו השפעה עצומה על חיינו. רק כאשר דבר מה נהרס בבית אנו מבינים כמה חשוב לשמור על האיכות שלו וכמה בעיות בבית משפיעות על חיינו. העניין הוא שפעמים רבות אנו יכולים לנקוט במניעה וכך להבטיח כי הבית לא ייהרס ולא יפגע. כך למשל אנו יכולים להילחם מראש בעובש, לצבוע את הקירות שלא יתקלפו וגם להילחם במה שקרוי רטיבות מתחת לריצוף.
מדוע בעצם להילחם ברטיבות מתחת לרצפה? אם כן הרטיבות הזאת יכולה להרוס לנו את הרצפה ולפגוע בנו קשות. תארו לכם כי עקב הרטיבות תצטרכו להחליף את כל הרצפה ותבינו כי רטיבות מתחת לרצפה היא בעייתית מאוד. אנו מציעים לכם לטפל ברטיבות בהקדם וגם לבדוק מפעם לפעם את הרצפה שלכם וזאת בכדי לוודא כי אין בה רטיבות אשר יכולה לפגוע קשות בבית שלכם, בנכס שלכם, ברצפה שלכם והכי חשוב באיכות החיים שלכם.

למה רטיבות יכולה לגרום במבנה?

רטיבות מתחת לריצוף בכל מבנה היא דבר מסוכן כי עלולה לגרום גם ל:

  • עובש
  • התפוררות של יסודות הבית
    הסכנות של שתי תוצאות אלו ברורות. העובש עלול לגרום לתחלואה וזיהומים שונים במיוחד בקרב אוכלוסיות של חולים כרוניים, נשים בהיריון, תינוקות וילדים צעירים. ההתפוררות של יסודות המבנה במקרים קיצוניים יכולה להביא לקריסה של הבניין בעת רעידת אדמה או כאשר יש תנודות מסוימות בקרקע.

מה לעשות אם יש לי רטיבות מתחת לריצוף?

אם יש לכם רטיבות מתחת לריצוף אנו מציעים לכם לטפל בה באמצעות ייבוש תת רצפתי. ייבוש זה נעשה באמצעות כלים מיוחדים ובטכניקה ייחודית ואינו פוגע ברצפה שלכם אך מעקר את בעיית הרטיבות ומבטיח כי הרצפה שלכם לא תיפגע מן הלחות וזה כמובן דבר קריטי לכל בעל נכס.

אנחנו בחברת דריי וואן מתמחים בטיפול בכל סוגי הרטיבות שגורמים לעובש במבנים ובכלל זאת גם בטיפול במקרים של רטיבות מתחת לריצוף. את הפעילות שלנו מאפיינות מקצועיות, יסודיות ואמינות גבוהות ביותר. אנו הכתובת שלכם אם אתם רוצים להיפטר מהרטיבות בנכס שלכם אחת ולתמיד.

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?