ייבוש תת רצפתי

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

מדוע עובש בקירות מסוכן לבריאות?

עובש בקירות מסוכן לבריאות

יש הרבה דברים חשובים בחיים כמו כסף ואהבה אך בסופו של יום הדבר הכי חשוב בחיים בפער ניכר מכל שאר הדברים זה הבריאות שלנו. אם הבריאות שלנו לא טובה כלום לא משנה ולכן אנו צריכים לעשות כל מאמץ בכדי להיות בריאים. אי אפשר להתעלם מכך כי פעמים רבות אין לנו השפעה על הבריאות שלנו למשל עקב גנטיקה. אך יש מקרים הם אנו יכולים לעשות המון בכדי להיות בריאים, למשל במקרה של עובש.
אתם צריכים להבין כי עובש בקירות מסוכן לבריאות והוא יכול לגרום למחלות ואף מוות. אם מופיע לכם עובש על הקיר אל תתייחסו לכך רק כאל מפגע חזותי אלא גם כסכנה אמיתית. אם יש לכם ילדים, מבוגרים, נשים בהיריון ואפילו אם אין סיכון מיוחד אתם חייבים לטפל בעובש מכיוון שזו לא הגזמה להגיד כי הוא יכול להרוג ולהרוס לנו ולמשפחה שלנו את החיים.

מה לעשות עם עובש בקירות מסוכן לבריאות?

אם יש לכם עובש בקירות מסוכן לבריאות אתם חייבים לטפל בו ולעשות זאת בהקדם, אל תמתינו עם זה מכיוון שכל שעה כאן חשובה לבריאות שלכם. נציין כי לא כדאי לכם לטפל בעובש לבד מכיוון שזו משימה כמעט ולא אפשרית ולכן אנו ממליצים לכם לפנות אל חברה אשר המומחיות שלה היא טיפול בעובש וכך להעלים את העובש אחת ולתמיד.
הסכנות בעובש הן רבות והן מסוכנות במיוחד לקבוצות אוכלוסייה שנמצאות בסיכון כמו:

  • תינוקות
  • ילדים
  • נשים בהיריון
  • חולי לב וריאה
  • חולי סכרת
  • חולי סרטן
    המקורות לעובש יכולים להיות רבים אך לרוב מה שגורם להיווצרות של עובש בקירות הוא רטיבות או לחות. ניקוז לא יעיל של מי גשם או של מים מהשירותים, המקלחת והמטבח יכולה לגרום לכך שיהיה עובש בבית והפתרון הוא לטפל בניקוז המים כך שלא תיווצר שוב רטיבות.
    אנחנו בחברת דריי וואן מתמחים בניקוי עובש בקירות בבתים פרטיים ובעסקים. צוות החברה שלנו מקפיד לנקות את העובש וגם לטפל במקור שלו. לפרטים נוספים אודות השירות שלנו צרו עמנו קשר.

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?