ייבוש תת רצפתי

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

ייבוש רטיבות מתחת לריצוף מחיר – מה הסכנות של רטיבות מתחת לריצוף?

רטיבות מתחת לריצוף

הבית שלנו הוא הרכוש החשוב ביותר בחיינו ולכן כל בעיה בו יכולה ליצור לנו קושי עצום לאיכות החיים שלנו. על רקע זה נציין כי אחת הבעיות החמורות ביותר היא רטיבות מתחת לריצוף. מדוע? אם כן רטיבות זו יכולה לגרום לעובש ועובש הוא לא רק לא נעים למראה אלא גם יכול לגרום למחלות.
נציין כי רטיבות מתחת לריצוף יכולה לפגוע גם ביסודות הבניין בטח אם זה בניין על קומות ולכן אנו חייבים להילחם בה. אם אתם גרים בבניין קומות אזי רטיבות ברצפה יכולה לאיים על הדירה של השכנים שלכם וזה אומר כי אתם חשופים לתביעות. היה והדירה של השכנים שלכם נפגעת כתוצאה מרטיבות אתם תהיו בבעיה קשה שלא כדאי לזלזל בה ולכן אנו מציעים לכם לטפל במהירות ברטיבות ברצפה.

לאיזה בעל מקצוע לפנות במקרה של חשד לרטיבות מתחת לריצוף?

החוק בנוגע אל רטיבות ברצפה הוא שאם יש ספק אין ספק. מה זה אומר? יש לכם חשד לרטיבות ברצפה? ישר תפנו אל בעל מקצוע אשר יבדוק את הנושא. כיום יש מקצוענים המתמחים ברטיבות ברצפה ולכן ההמלצה שלנו אליכם היא לפנות אליהם ולא אל סתם שרברב או קבלן בניין וכך להבטיח כי הרטיבות תטופל בצורה הטובה ביותר. ככל שתטפלו מהר יותר ברטיבות ותקדימו לתקן אותה כך הנזק שהיא תגרום יהיה קטן יותר באופן משמעותי.

למה חשוב לטפל בבעיות מבניות בנכס שלכם לפני שאתם משכירים או מוכרים אותו?

ככלל חשוב מאוד לטפל בבעיות מבניות בנכס שלכם לפני שאתם משכירים או מוכרים אותו וזאת מכיוון שמכירת נכס עם בעיות מבניות – תוריד את המחיר בו תמכרו או תשכירו את הדירה שלכם. לרוב, תקלות כמו רטיבות מתחת לריצוף נוטות להחמיר ולהביא לבעיות מבניות נוספות אם לא מטפלים ומתקנים אותן כראוי.
אנחנו בחברת דריי וואן מומחים לאבחון, טיפול ותיקון במצב של רטיבות מתחת לריצוף. החברה שלנו הינה חברה אמינה שמעסיקה אך ורק בלעי מקצוע המומחים בתחום.

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?