dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

שיקום נזקי מים? קטן על Dry One

אם אי פעם קרה שהבית או העסק שלכם סבלו מנזקי מים, עובש בקירות, נזילות וכולי, סביר להניח שתסכימו איתנו – מדובר בעניין לא פשוט שמשפיע על איכות החיים לרעה, לא תמיד ניתן לאתר את המכשור היעיל ביותר והכלים לטיפול בבעיה, ומצב שכזה אף עשוי לסכן חיי אדם. כאן חברת Dry One נכנסת לתמונה, עם מיטב הכלים שיבטיחו לכם את היובש שמגיע לכם.

רטיבות – לא פחות מסכנה בריאותית

רטיבות בחלל שלא אמור להיות רטוב לעתים גורמת להצטברות של כתמים מכוערים על הקירות, אשר סודקים את הצבע ומצטברים ככל שעובר הזמן. אין מדובר אך ורק במפגע אסתטי (למרות שזה אכן מה שזה, בין היתר), אלא בעובש בקירות, אשר עשוי לגרום לסכנה בריאותית של ממש. מדובר בעניין חמור שבעתיים אם אחד מבני הבית סובל מבעיות במערכת הנשימה.

עניין נוסף שכדאי לכם לתת אליו את הדעת הוא העובדה שמים מחלחלים, פשוטו כמשמעו. היום אתם סובלים מנזילה קלה יחסית, אך אין הדבר אומר שבעוד כמה ימים או כמה שבועות המצב לא יחמיר שבעתיים, ואתם תצטרכו לטפל בבעיה באופן עמוק אף יותר.
במילים אחרות, עובש בקירות הוא בעיה שצריך לטפל בה, ויפה שעה אחת קודם.

שיקום נזקי מים? רק אצל Dry One

שיקום נזקי מים זאת מלאכה לא קלה אשר מצריכה שימוש במכשור מיוחד. נכון, בעלי מקצוע רבים מטפלים בה, אך הם לא עושים טיפול יסודי ובאמצעות מכשור סטנדרטי ולא יותר, וכך הבעיה עשויה לחזור על עצמה. אנחנו, לעומת זאת, עושים דברים אחרת.

אנחנו מקפידים לעבוד עם מכשור מהמתקדמים בעולם, אשר מגיע מגרמניה וארה"ב. בנוסף לציוד המתקדם, אנחנו פיתחנו שיטה ייחודית בשוק, אשר מבטיחה יעילות מקסימלית וחסרת פשרות. אם לא די בכך, העבודה שלנו מהירה במיוחד בהשוואה למתחרים בשוק, עד חצי מהזמן, ומאפשרת למתגוררים בבית להמשיך בשגרת חייהם באין מפריע.
יתרון משמעותי נוסף של המכשור שלנו הוא העובדה שאין צורך לעקור מרצפות ממקומן ולערוך שינויים דרסטיים בבית. המכשור שלנו יידע לטפל ברטיבות ביעילות ובמינימום נזק מן הצד שלכם.

לא משנה אם אתם מעוניינים בשיקום נזקי מים מכל סוג, מעוניינים בייבוש רצפה רטובה או שהבעיה אצלכם בולטת בעיקר בקירות, אנחנו ניקח את המכשור המיוחד שלנו ואת המומחים לייבש בצורה הכי יעילה והכי מקצועית, לתוצאות שיחזיקו מעמד במשך זמן רב.

תפריט נגישות

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?