dryone

לייעוץ עם מומחה חייג

052-6222449

ייבוש חול רטוב מתחת לרצפה

כדי להבין איך יום אחד מוצא את עצמו אדם הולך בביתו על רצפה רטובה, צריך להבין מה קורה מתחת לרצפה, ואז מבינים בדיוק איך ומאיפה מגיעים המים.

כאשר מניחים את צינורות האינסטלציה של המים בכל דירה ובית, צינורות הדלוחין ממוקמים מתחת לרצפה. הם אומנם קבורים עמוק ומעליהם יש חול ים או סומסום ועליהם מדביקים את אריחי הרצפה אבל הם שם.

כאשר מדובר בדירות או בתים אשר השתמשו בהם בצינורות מתכת שהעלו חלודה וקורוזיה, יוחד זה יתפוצץ תרתי משמע. יום אחד איזה צינור ייסדק, או יישבר ובמילים אחרות יתפוצץ ואז הרצפה תהיה רטובה ואז תצטרכו להזמין חברה שעושה ייבוש חול רטוב, כחלק מהפעולות שלה למנוע ולשקם נזקי מים.

ככה בונים לכם את הרצפה!

בכל תכנון ובנייה של דירה או בית או בניין יש שלבים. יסודות הבניין נבנים ראשונים והם חייבים להיות מבטון מזויין. אחר כך מתקינים בכל דירה או בית את מערכת החשמל, הדלוחין והמים. לפעמים הצינורות האלה מותקנים כבר בתהליך בניית הקירות. הצינורות של מי הביוב והדלוחין מותקנים מתחת למרצפות.

זו בעצם המשוואה של נזקי מים. בכל בית או דירה יש צינורות גם בקירות וגם ברצפה וכאשר מדובר בצינורות מתכת ישנים, שהעלו קורוזיה או חלודה, יש מצב שהם יתפוצצו יום אחד ואז כל המים יפרצו, גם מהרצפה וגם מהקירות ואז תצטרכו להזמין חברה שיש לה ציוד ומומחיות של ייבוש חול רטוב.

ייבוש חול רטוב למה?

את הצנרת של מי הדלוחין והיוב בכל בית, מכסים בחול "סומסום" שהגרגרים שלו חייבים להיות בגודל מסוים, כי יש לזה גם שממעות אקוסטית. כך פועלים שכבה אחר שכבה עד שהצנרת כולה מוטמנת עמוק בביטחון.

על שכבת הסומסום מורחים דבק, ועליו את הרצפה. כך בעצם מרצפים בית.

בעבר אגב, עד לפני כמה שנים נהגו להניח חול ים מתחת למרצפות, עד שכמעט ולא נשאר חול ים (שאפשר לקחת בכמויות), ואז נוצר התקן של חול סומסום.

חול הסומסום מכיל אבנים קטנות גרוסות וגודלה של כל אבן חייב להיות עפ"י התקן – 9.50 מ"מ. ככל שהאבנים קטנות יותר, כך זה אוטם יותר את הרעש בבית.

כאשר חלילה יש פיצוץ בצנרת מתחת לרצפה, החול נרטב, המים מתחילים לעלות למעלה דרך הרובה של המרצפות ואז חובה להזעיק חברה שיש לה ציוד ייעודי של ייבוש חול רטוב.

ייבוש חול רטוב – רק עם ציוד מתקדם!

חול רטוב שנשאר הרבה זמן מתחת למרצפות, עלול לגרום לשקיעה שלהם ויותר מכך, גם ריח הרטיבות והטחב עלולים להידבק למרצפות ואז אם תעשו ייבוש חול רטוב מאוחר מדי, זה לא יעזור. הריח והטחב יישארו באוויר.

לכן בכל מקרה של ייבוש חול, במיוחד חול רטוב מתחת לרצפה, עליכם להזעיק חברה שיש לה שיטה וציוד מתקדם של ייבוש חול רטוב.

כשאנחנו מדברים על ציוד מתקדם, אנחנו מתכוונים לכך שיש היום בארץ חברה בשם DRYONE שיש לה ציוד שמטפל בסוגייה של ייבוש חול רטוב וכך ולא צריך לפרק כלום כדי לייבש חול רטוב מתחת לרצפה.

ייבוש חול רטוב- לא צריך לגור באתר בנייה…

ייבוש חול רטוב נעשה היום באמצעים ושיטות מתקדמות. קשה להאמין מה היו עושים פעם כאשר היה חול רטוב. ייבוש חול רטוב בעבר היה דורש עקירה של כל המרצפות שמעל לחול הרטוב, ייבוש של החול או החלפה שלו, ולאחר מכן ריצוף כל האזור מחדש. אנחנו כבר לא מדברים על כסף, אנחנו מדברים על זה שאם היית צריך חברה שעושה ייבוש חול רטוב, היית נכנס לשיפוצים בלי להרגיש…

Open chat
1
Scan the code
שלום,
איך אוכל לעזור לך ?